Saturday, 24 March 2012

Alhamdulillah... =)

Assalammualaikum, shbt2....

apa khabar sume ari nie? semoga cehat wal'afiat ye... maaf la, seminggu iman menyepikan diri.. cibuk ckit lah... ermmm... pa x nyer, iman dah melangkah ke alam baru... hehehehehe.... dah jadi isteri owg, x leh lah nk nakal2 agy kan.. (^_^) v

alhamdulillah..... sumenyer berjalan ngan lancar... tima kaseh sume yang turut sama memeriahkan majlis perkahwinan iman.... iman terharu sgt, ramai kwn2 yg dtg walaupun jauh... syukran jazilan sume... =)

esok pula merupakan hari sambut menantu... iman berpakaian serba hijau pula esk.. heheheh... tpkan..... cam mimpi ja... cam x caya je, iman dah jadi isteri owg dalam umo 22 tahun nie... hehehehe... tp iman kne tima kenyataan lah kan..  =)

syukur alhamdulillah.... shbt2 sume doakn iman bahagia hingga ke akhir hayat ye... =)


Friday, 16 March 2012

~Majlis Perkahwinanku~

Assalammualaikum, shbt2...
pa khabar sume? camne ngan IMAN kita pada hari ini? mudah-mudahan hari nie akan lbh baik dari semalam InsyaAllah... =) maaf ya, lma dah iman x update blog.. iman bz skit menguruskan majlis bahagia iman.. hehehe...

oooooppppppsssss......... Hari Bahagia iman????? tajuk iman pun mcm seram je.. hehehehe... sbnarnya, esok bersamaan 17hb MAC 2012, merupakan hari yang paling bahagia sekali dalam hidup iman... sbb iman akan bernikah esk... erm.. semestinya ngan owg yg iman syg lah... hehehehehe...

mcm2 perasaan yg iman ase skrg nie.. erm... mcm x cayer je di kala umur mencecah 22 tahun nie, iman akan menamatkan zaman gadis iman... sume owg tanya iman, leh ke iman nak berikan tumpuan pada suami ngan pelajaran??? sbb utk pengetahuan shbt2, iman masih lagi belajar di peringkat degree di salah satu universiti kat selangor nie la... tp......... jawapan iman, insyaAllah... iman leh wat.. klu owg len leh, npa iman x leh kan.. agy pun, menurut pandangan iman, kahwin awl nie bagus utk mencegah diri dari melakukan  perkara yang x diingini.... biasalah kan, darah muda... jadi, ngan kahwin awal nie, kita dapat mencegah sume tue...

Alhamdulillah, tunang iman merangkap bakal suami iman, pun menggalakkan iman meneruskan pelajaran... iman dapat sokongan yang penuh dari keluarga dan juga si Dia... hehehehehe.....

shbt2 sume doakan iman ye.... agar sume berjalan ngan lancar pada hari perkahwinan iman... aminn...

nasihat iman, klu kita dah ada jodoh yg baik, bagus, soleh, jgn kita tggu2 lagi... sbb cabaran dunia masa skrg nie amat dahsyat... x yah wat besar-besaran pun x pa... dahulukan yg penting2 je dlu.... =)

menghitung hari...
detik demi detik....

heheheheh... ngada2 iman nie... oh ya, kat bawah nie iman post kan kad kawen iman ek.... =) wallahualam...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...